پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5849
-
الف
+

دو سریال جایگزین آرام می‌گیریم می‌شود

پخش مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» از شبکه آی‌فیلم بزودی به پایان می‌رسد.

پخش مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» از شبکه آی‌فیلم بزودی به پایان می‌رسد.

به گزارش آی‌فیلم، با اتمام سریال «آرام می‌گیریم» در روز پنجشنبه 11 شهریور، دو سریال «تولدی دیگر» و «ایلدا» جایگزین این سریال می‌شود. 

تولدی دیگر

سریال «تولدی دیگر» داستان زن و شوهری مرفه است که در کشمکش طلاق با وجود سه فرزند هستند. ماجرای داستان از آنجا آغاز می‌شود که این زن و شوهر موقع رفتن به یک میهمانی در لواسان در حین مشاجره دچار حادثه شده و ماشین آنها به دره سقوط می‌کند و آتش می‌گیرد. شوهر در آخرین لحظات از اتومبیل بیرون می‌پرد و به کمک نیروهای امداد نجات پیدا می‌کند، اما در این تصادف اثری از همسر وی وجود ندارد. زن که چهره‌اش سوخته، توسط یک دکتر جراح پلاستیک پیدا می‌شود و پس از تغییر چهره به صورت پرستاری ناشناس به منزل سابق خود بر می‌گردد و ... .

زنده‌یاد جمیله شیخی، لعیا زنگنه، عبدالرضا اکبری و ... از جمله بازیگران این سریال هستند. 

سریال «تولدی دیگر» از جمعه ۱۲ شهریور ماه، هر روز ساعت ۱8 از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد.

ایلدا

مجموعه تلویزیونی «ایلدا» با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آن‌ها از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ ساخته شده و در این سریال مجید مظفری نقش صالح خان، پوریا پورسرخ نقش ایرج، فاطمه گودرزی نقش دا گل و جعفر دهقان نقش استوار کاکاوند را ایفا می‌کنند. کاظم هژیرآزاد، کوروش سلیمانی، امیرمحمد زند، مینا نوروزی فرد، غلامرضا علی اکبری، سینا رازانی، مهدی صبایی، شهین تسلیمی و ... نیز در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گفتنی است سریال «ایلدا» از جمعه ۱۲ شهریور ماه، هر شب ساعت ۱9 از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد.

جایگزین آرام می‌گیریم مشخص شد

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر